2011. január 22., szombat

tizenharmadik bejegyzés

Tegnap este újra dolgoztam. Tablófotózás lesz, és hárman eljöttek a megadott időpontok helyett hamarabb. Azon kívül, h frusztrált kicsit az arcom, igazi kihívást a szemem nemcsukódása jelentett. Végül nem ragasztottam/kötöttem be, hanem egyszerűen nyitva maradt, míg exponáltam. Három portrézást kibírt, de a vakuvillanás nem tesz jót, érzem. Szóval be kell szereznem tapaszt a szememre.

Ezen kívül tegnap egész nap idegeskedtem, kiabáltam, sírtam, és megőrültem.
Egyensúly-kibillenés (fizikális és lelki értelemben), szédülés pluszban.
És bejelentkeztem egy pszichológushoz is. Régóta halogatott, tervezett, jódolog.

Szemek alatt enyhe duzzanat (soksírás).
Hogyha ráncolni próbálom együtt a két szemem, a bal alatt is pici ránc keletkezik, a duzzanat miatt látható is.
Remény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése